LÄR ER KÖRA F*TTANS APOR!

Ja blir så jävla förbannad, nu va de nära att de sku smälla, IGEN! Kan int folk öppna sina ögon o tänka på att de faktist finns andra bilar i trafiken än den som dom själva sitter i. ja orkar inte gå igenom allt skit från förra krocken igen, de va så satans jobbigt, o då e de inte ens upplöst ennu, typ ½ år senare. Man sku ju kuna tro att folk ha fått sina körkort i kelloggspaketen såna kråkor som de finns i trafiken. Ja vet att man skall räka med att andra kan göra misstag men så orkar jag inte tänka nu för tillfället. Den förbannade gubben såg inte ens mig när han var typ 10cm ifrån mig, idioten körde bara rakt fram utan att se mig när ja stod mitt på vägen!

Kanske han ville ha lite räkningar att betala, de sku han nog fan ha fått!




Dårar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0