Fingrarna kliar

Vill till IKEA nuu! Va in till Jysk ida o kolla lite möbler, bestämde mig för några som jag vll ha, o ska söka på Söndan :)

Hade en såå skön morgon idag, vaknade typ 10, steg upp, åt, la mig i solariet, duschade, laga mig klar o for på tent :) sen till butiken, tallmo, Jysk, tallmo o sen hem! Allmänt mysig dag idag! På Torsda slipper ja o laga igång min dator, Dennis hade någå program som han sku lägga i den o sen e den aktiverad :)

Imoron blir de köp, hoppeligen får vi nyckarna så kan ja fara dit på Torsdagkväll o börja grejja lite, officiella flytten är först den 6.2 (troligen) men ja ska nu ta några lådor me dig före såatt ja får upp lite saker, att int man behöver hålla på så jäkla länge sen o bara plocka. Vi ska ha inflyttningskaffe o födelsedagskaffe på sama gång, men de blir nu lite senare, fyller år 7.2 men då orkar ja knappast ha någå kaffebjudning, men mer info följer till de bjudna :)

Nuuu, ringer min telefon :P

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0