Barnvakt!

Haloj!
Syster ringde igår o frågade om jag kan vara barnvakt idag en stund p.g.a lite ändringar i deras planer. Passade mig ypperligt! Så ja sitter här nu med hundana i famnen, fiskhamburgare i magen o tittar på TV.

Har sovit dåligt de senaste nätterna, sovit typ 2-4 timmar per natt o den som känner mig vet att jag måste få sova otm. 6h per natt föratt vara människa nästa dag, så ja ha gått omkring o vari som en trasa hela dagen i skolan. Vaknade (efter att äntligen somnat) typ 10 tiden av att Danu ringer o frågar vart ja e -.- När man just har fått sömn lixom. Bittert. Men Ville sa a tt han var likadann nät han skulle flytta, så de e säkert någå undermedveten stress som ja har, o då inte kan sova. Tur så har ja int jobb denna vecka iaf. Sku knappast vara så smickrande att möta kunder när man ser ut som ett spöke.

Testade TypingMaster idag i skolan! Jättekul, men aningen svårt med långa naglar när tangenterna på bordsdatorerna är så höga, men 86% accuracy (eller någå ditåt) hadd ja iallafall :)

Slipper o laga mina naglar på Lördan 12.15 (Tack Sandra!) så blir dom bra igen!

Såder annars så ha ja väl inte sagt att försäljaren godkännde vårat anbud på 50 000€ på lägenheten, så snart är den vår :) eller Roys, men vår bara ja kan börja jobba heltid :)

Nu läsa lite bloggar!

Kommentarer
Postat av: cessii

Ah i see! :D de e lite fullt opp i M&M , din syster håller på att ändra om i hela butiken :) ja va iaf in ida o köpte nytt halsband åt saana, tur när man har liten hund så kosta de bara 3,90 :D

2010-01-21 @ 16:45:11
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0