Trött, stress..

Har varit vaken några timmar redan, har massor att göra men vill inte göra någonting. Det värsta är att jag MÅSTE göra dessa saker och jag kan inte gör någonting annat för då tänker jag helatiden på allt som jag har ogjort o de suger. Måste packa det sista idag (imoronbitti flyttar vi ju) som kläder i mängder, toalettsaker, lakan, dynor osv.osv Men ja tror att ja ska försöka hålla mig borta från kämppän idag, de känns som att ja behöver hålla mig borta därifrån lite emellan. Har varit där flera timmar varje dag o städat sen Måndag. Måste göra något annat emellan. Föratt inte tala om hur förbannat sjukt jag har i ryggen! Bläh.

Missförstå mig inte nu, de ska bli superkul att flytta, men jävlar så myky jobb de e me allt! Måste få samla lite krafter inför morgondagen + att jag har massor med uppgifter att göra till skolan p.g.a att jag fick ledigt Torsdag-Lördag (öppet hus imoron -.-) som jag måste göra idag, för på v-slutet hinner jag absolut inte göra dom!

Igår for jag till kämppän ca 13.30 kom hem och äta 16.30, for tillbaka med mamma typ 17.30 och kom hem ca 21.00. Mamma satt upp gardiner åt mig medan jag städade hela badrummet (skurade väggarna som en dåre), diskade alla mina koppar, glas och fat. Sen inredde jag badrummet. Så egentligen behöver jag inte ens fara dit idag, skall bara plocka och packa ihop de sista grejjerna idag o göra mina uppgifter!

Skulle också fara till Roy o packa hans kläder iochmed att han har jobbat dubbla hela veckan (16h), men han ringde just o sa att ja inte behöver göra de! Tur de, orkar inte börja köra nu fram o tillbaka igen.

Men nu ska ja fara o röka o sen börja aktivera mig lite. Tror att ja börjar med uppgifterna. Mamma kan kanske hjälpa mig med att packa sen senare ikväll.

Detta blev ett råddigt inlägg (?) ursäkta mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0