Neej!

Hade just skrivit ett långt o bra inlägg, o skulle infoga lite grejjer, så läggar blogg.se! Suck säger ja bara!

Gudars klockan e bara 20.21 o ja e redan så trött att ja sku kunna somna stående..

Vaknade av att skolan ringde till mig imorse 09.20! Skulle ha tent 10.30, men tydligen hade klockslaget ändrats (utan att någon hade informerat mig p.g.a att ja inte behövde vara på lektionerna, endast skriva tenten) så dom ringde o fråga om ja var medveten om att tenten hade ägt rum kl 08.30. Så sa ja att ingen hade informerat mig om detta, så ja fick skriva provet som vanligt 10.30. Men tusan endå så råddig ja ha vari hela dagen p.g.a detta! Avskyr när någon ringer och väcker mig oc jag är försenad, vilket jag nog egentligen inte var imorse, men endå!
Gud va jobbigt. Nåja, skrev tenten, for hem tillbaka. Så ringde Roy o sa att nu far vi o söka tvättmaskin ti Ekenäs o vi kom hem med en Upos tvättmaskin!

 

Upo WT6040, 6kg, 1000 varv/min 330€ (special pris)

Men när vi kom hem konstaterade vi att rören var för korta! När strömkabeln gick i uttaget gick inte vattenröret till kranen o tvärtom! Nåja, tur så hade pappa ett extra vattenrör hemma så vi kan skarva det! Vågade inte börja skarva med roikka när det ska vara i badrummet, om det kommer vatten dit så kan hela skite flyga i vädret.

Ja hade en bra avslutning på mitt inlägg, men när bloggen läggade så glömde jag ju såklart bort vad jag hade skrivit :@

 O nu blr texten helt fuckad! Nej in my ass säger ja bara!!

VARFÖR KAN IT NÅGÅ FUNGERA!? 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0