Naglar

Sitter hemma hos mamma o pappa för tillfället o kollar efter lite inspiration till mina naglar som skall lagas på Fredag! Vill ha lite färg med så ja tror att ja ska gå efter svart och vitt men är inte helt övertygad ennu.

Printade just ut min Ikea köplista 328,45€ närmare bestämt :O men ja ska gallra bort lite grejjer därifrån ennu, så ja kanske slipper lite billigare undan!

Har shoppat lite idag! Hade någon töntig "ute-dag/timme" i skolan o de va svinkallt o ingen hade sagt någonting åt någon (endast lärarna visste om det typ) så jag kom ju till skolan med jeans o en polyesterjumpper! Frös ju som någo annat fan. Men smart som jag var så for ja (eller vi, flickorna + Danu) till Herrolds o eta o sen o göra av med lite pengar! Fick ju faktiskt lön i förrgår, vilket jag inte hade kommit ihåg.

Så ; köpte en top från Lindex för 8€ norm.pris 29,95 (-70%) och ett par solglasögon för typ 2,40€ norm.pris 7,95 (-70%) o ett fack till dem för typ 1,50.

Från Exakt (Vero Moda) köpte jag en superskön huppari som jag för flera månader sedan gick och suktade efter, men tyckte då att den var för dyr, 29,95€, o nu var den -50%!! Så ja betalade 14,95€ för den :D

Men nu måste jag betala mina räkningar o sen börja söka mig hem! Måste hinna städa lite idag när ja får besök av min mor o mormor imoron :D

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0