Mitt nya hem!

Tjenare! Här sitter nu en trött med glad brud med håret på ända! Har fållit på och flyttat och skruvat ihop möbler sen kl 10 imorse, o nuu e de klart! Lite små finesser som talvlor o några hyllor får vänta, orkade inte mer idag. Tavlorna kommer upp imoron men hyllorna först när ja ha sökt dom från IKEA :)

Men här kommer lite bilder från mitt nya hem <3


Mitt kök<3 Bordet + stolar från Jysk 108€


Badrummet ( som skall renoveras)


Ny badrummshylla från Jysk 24,95€


Sovrummet för tillfället


Mitt vardagsrum <3 (och en trött pojkvän -->)


Min arbetspunkt <3 ( en del av vardagsrummet) Skrivbordet från Jysk 40€, stolen Jysk 60€


Sådärja! Fler bilder kommer efterhand bara ja kan komma till mamma och pappa och ladda upp dom. Vårt Internet är ennu inte kopplat, så det kommer inte bli så mycket bloggas för min del nu på en tid.


Nu ska ja eta, sen fara hem, lägga min framför TV:n eta chips o dipp o bara mysa!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0