Istid i Finland och överhastighet

Varför, varför, varför måste de vara så förbaskat kallt all the time? Globala uppvärmning my ass, nedkylning passa bättre! Man hade ju hurja myky inspiration att stiga opp o fara på jobb 06.30 imorse.. men måste man så måste man.

Jaja, gårdagen var ganska intressant, hade lite brott till nagelfix så ja körde lite hårt och så råkade polisen (inte dom som jag har förhållande med, utan någon annan. Damn!) ha tutkan på o duktiga lilla Emma körde rakt in i den o fick sig en saftig böter på 115€. Så går de sen när man kör 59km/h när begränsningen är 40. Nåja, korte har ja nu iaf kvar o de e väl huvudsaken.

Sen efter en liten pratstund i polisbilen (som by the way var skitigare innuti än min) slapp jag äntligen iväg o laga mina naglar! Skitfina ble dom, har tyvärr ingen kamera tillhands nu, men lägger troligen upp lite bilder imoron. Nästan 3h satt ja där så ni kan tänka hu fiina dom e :)

Iallafall, så e de ju Lördag idag, o tammitusan ja ska på supen! Vi ha planera me Cessi att vara ganska redlösa(ja ha int supi sen min dimission (!) ) så man vet aldrig var kvällen slutar, hoppeligen inte på WC-golvet, de brukar vara Roys plats, han kan bli arg om ja tar den.

Men nu ska ja börja söka mig hem (sitter hos mamma o pappa). Cessi sku koma typ 18.00 så ja måste hinna via butiken o köpa någå gott till grundande. Sen iväg mot Affe.

Om detta blir mitt sista inlägg, så kan man iallafall säga att jag dog med fina naglar. Okej, nusen!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0