I´m alive!

Ja veet att ja ha vari dålig på att uppdatera min blogg den senaste.. veckan? men ja ha vari så satans busy, så ja ha int ens hunni tänka på att ja faktiskt har en blogg också.. Har nämligen jobbat 42h denna vecka. Min enda lediga dag var igår men då va ja i IKEA! äntligen har ja alla mina möbler hemma! Började skruva på några av dom igårkväll/natt men konstaterade att Ikeas bruksanvisningar och en trött hjärna går inte ihop, o nu när ja just kom hem så ha Roy skruva ihop min Expedithylla<3 o fyfan va fin den e! Ska se om ja orkar skruva ihop resten ikväll, vi hade i planerna att hålla en liten myskväll ikväll föratt vi knappt vet hur den andra ser ut mer!

Han hade ju morgonskift på jobbet denna vecka och jag hade kväll, så när han for på jobb 05.30 så låg ja ju o sovd, när han kom hem lite över 14 så for ja på jobb till 14.30 o när ja kom hem ca 21.30 från mitt kvällsskift så sovd han ju nästan. Ska bli kiva att se honom lite mer också:)

Sådär överlag ha de inte hänt så supermyky. Ha fått nettin fixad så ja sitter för tillfället o bloggar från mitt hem. Prima med trådlöst. Smulan ha vari här hela veckan, vi förde hem han igår så vi ha havi show här när han ha fått sina rycker o anfall :D

Men nu måste ja uppdatera mig om vad som händer i människors liv (läsa bloggar) o sen ta de chill. Kanske fara till mamma o pappa o söka min digikamerajohto såatt ja kan lägga in lite bilder.

Härrigud, glömde helt att säga, ja hitta den stooora Zebra tavlan från Ikea i fyndhörnan igår, o den kosta bara 47€, norm. 69€! Den kommer sitta jävligt bra på min vardagsrumsvägg<3

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0