Gaah!

Jag vill flytta in nu. Inte på Lördag. Nu! men jaja, man kan ju inte få allt som man vill tyvärr.

Har varit i skolan halva dagen idag, till 11.45, sen äta o sen till kämppän o börja grejja. Cessi va me, så de gick undan! Sen in till stan o söka mitt arbetsbord, som jag lyckades skruva sönder p.g.a att det var fel skruvar i paketet, dom var för långa, vilket vi märkte först när jag hade skruvat dom igenom bordsskivan -.-
men tur så har man kontakter, så ja får fara o byta skivan mot en ny imoron, så front att det finns rätt skruvar att få tag på då alltså..

Imoron blir de skola till 16.00, sen till Karis o söka skivan, sen kanske ti kämppän om int ja e helt utmattad! Iih ska bli så fiint där! Fick annars Torsdag och Fredag ledigt från skolan så ja hinner vara myky dit o grejja innan flytten på Lördag! Fan va nice.

Helt såhär på tal om annat, så hade det kommit så förbaskat myky snö imorse att ja int slapp bort från parkeringen!! och nej det har inget att göra med att jag är kvinna ( som enligt vissa inte kan köra när det är snö..?) utan föratt plogbilen hade lämnat en ca 20cm hög snövall bakom min bil som dessutom hade under sig en vall av gammal snö som blivit is, så min bil fastnade mitt på vallen! Nice eller? Nå tur så kom det en snäll gårdskar (tror jag att han är, eller så var han annars bara snäll) och grävde undan lite snö, skuffade på bilen medans jag gav pedal och när ingen hände kastade vi lite sand under ringarna o då tog det fäste! Alltsomallt höll jag på i ca 20 min innan jag var borta från parkeringen! Tur så anade jag att det skulle bli problem p.g.a vädret så ja startade tidigare!

Gudars så lågt inlägg idag! Nåja, ha ju inte skrivit sedan Lördag så :)

tobak -->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0