Du är det finaste jag vet

Jag vill tillägna detta inlägg till den underbaraste mäniskan på denna jord.

Du har gett alla andra i sin omgivning så mycket, du förtjänar det bästa. Det är svårt att veta var man skall börja och vad man skall säga. Hur mycket jag än vill, så kan jag inte ge dig det du längtar till.

Du har alltid varit den jag litat mest på. Jag har aldrig varit rädd föratt berätta någonting för dig, för jat vet att förstår. Vi har inte kunnat spendera så mycket tid tillsammans den senaste tiden, men vi behöver inte göra det föratt vara nära. Vi har ett band som håller, även om vi inte skulle ses varje dag.

Om jag kunde, så skulle jag ge dig allt det du längtar till, men min förmåga räcker inte så långt. Jag minns förr, när du var arg på mig föratt du inte ville att jag skulle vara i ditt rum eller röra dina saker och det var den dagens problem. Det var det man hade illa för då. Tänk om vi kunde gå tillbaka till det? Tänk om man kunde börja om från 0 och kanske kunna ändra sin framtid.

Allt det du gått igenom, jag kan inte ens föreställa mig det, höjer jag på hatten för dig. Du är en stark person och du klarar av att hålla huvudet högt, medan sådana som jag troligen skulle ha gått i dränkt mig själv redan, och detta är på sätt och vis ett steg att göra dig ennu starkare.

Om du minns min dröm som jag berättade för dig, som gjorde mig lugn, jag hoppas att du kan finna det lugnet någonstans. Hur det än må gå. Vad som än händer, Max eller inte, så är du föralltid min och jag kommer alltid att beundra dig, ingen skillnad vad som kommer att hända.

Detta är bara ett test, om du klarar detta, klarar du allt, vilket jag är övertygad om att du gör. Du måste bara ta dagarna som de kommer och vänta. Väntandet vet jag att är din svaga sida, men det kan vara ett prov på att om du klarar av att vänta, så klarar du av ha Max.

Egentligen borde det inte vara du som väntar på honom, utan han som väntar på dig, för du är den underbaraste personen på denna jord, vi är lyckligt lottade som får ha dig i våra liv.

Du skall veta, att även om jag inte pratar så mycket om detta, så betyder det inte att jag inte skulle bry mig. Jag vet bara helt enkelt inte vad jag skall säga och är lite rädd föratt säga någonting fel i denna situation. Men jag hoppas att du vet att du alltid kan prata med mig om det känns så. Jag vet inte så mycket om denna grej, men jag kan lyssna.

Hoppas att du inte tycker att detta är ett jobbigt eller liipigt inlägg, för det är absolut inte meningen. Jag vill helst göra det såhär istället föratt ringa. Om jag skulle ringa så skulle jag endå bara börja lipa o inte få fram det jag vill få sagt.

Kom ihåg, what doesn´t kill you, only makes you stronger!

Jag älskar dig, du vet vem du är.


Kommentarer
Postat av: M:s mamma

Du e så söt och rar! Älskar dig massor massor tillbaka!! Och allt kommer att gå jättebra, det vet vi ju! (din dröm) :) Tack för det jättefina inlägget vännen! Kramis! H. M:s mamma

2010-03-06 @ 14:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0