Efter Jultider

Så var den julen över. Man går och väntar på det i ett år, och så är det över på några timmar, otroligt! Julen firades iaf hos mor och far + E&D och 4 dogs. God mat och det bästa av sällskap, kan man önska sig nåt mer? Fina julklappar, vilket nog inte har någon betydelse, samhörigheten och familjen är viktigare för mig! Juldagen gick chill, alla hundarna var ganska slut så det var lungt. Idag har jag bara sovit och varit ett varv till Tallmo på lite kaffe. Imoron ska jag ut och handla med mamma (bl.a mitt köpkort till Bromans!) och annars reahandla lite.

Men nu ska ja och röka, sen duscha och laga mina naglar och sen kallar sängen, "tidig" väckning imoron (steg upp 13.30 idag xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0