21.46

Så sitter man här igen då. R for iväg till polin för sin bihåleinflammation, han hade så jävla ont, så vi ska si nu hur länge de tar innan han e hemma. Han for typ 19.50 så nu ha de gått 2 timmar.

Lovade ju tidigare att ja sku visa mina skor som kom så här har ni


7€ va väl kanske inte så farligt :P

Så var vi ju till M&P och fixa lite på min bil. Ja tycker att sånt e skitkul, är gärna med fast man kanske inte kan göra så mkt föratt hjälpa så kan man lära sig mycket! Aja fixade iaf tändstiften i min bil så nu löper allt fint igen!

Kanske man sku bli bilmekaniker? Eller sen int, bröt 2 naglar och ble skitförbannad!

Nåja, nu ska ja reparera mina 2 skadade naglar. Eller kanske ja borde packa först, ska till stugan imoron efter att vi kommer hem från Sjundeå och Tallmo.

Moi

Kommentarer
Postat av: mamsen

En riktig bilmekaniker. Bara skitiga halaren o lippisen fattas. Jag kan int begripa att du tycker de där e kul, men bra ser de ut.

2010-08-08 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0