Webbdeisgn

Behöver jag ens börja berätta hur stor lust ja har att skita i detta o fara hem o göra någå kiva? Knappast.. Men, de e inte så många dagar kvar nu, så e perioden över. Tacka gud för det. Alla kurser denna period ha vari så förbannat tråkiga att ni vet int heller. Men måste man så måste man.

Hade måttligt på nervena igår när ja kom hem. När vissa mäniskor tror att dom kan göra vad som helst, o ena sekunden ska ma göra de ena o den andra de andra, o ingenting duger. Gudars va ja ble förbannad, o så hjälpte de ju inte dirket att de körde någon förbannad jäkla kuk framför mig när ja sku hem. Då skrek ja, eller vi, R hade lika myky på nervena som jag, så vi satt båda o skrek åt den förbannade kuken som inte kunde köra. Ganska roligt egentligen, men igår va de minsann inte roligt.

Nåja, idag ska ja troligen bara vara hemma, bara ja nu slipper hem, o chilla. Kanske fara ti mamma ett varv o föra lite kärl. Häften av hennes kärl är hos mig, så ja borde nog föra dem tillbaka till henne.

Så fick jag mitt oljefilter bytt i förrgår, så nu löper bilen fint! Men nu ska ja fara o röka, o sen laga lite på min webbsida :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0