Våren är här!

För dom av er som kanske inte har laggt märke till det, så har faktiskt den efterlängtade våren kommit! Var och sökte nya kapslar idag o fan va snygga dom ble, grau. Kom just hem från mamma dit ja va o satte på dom, pappa fick nog lite hjälpa mig, för dom ja så förbannat spända o ja vågade inte vålda dit dom, ifall att dom sku ha fari sönder :´( skulle ju ha vari för fittigt! Men pappa vågade vålda dit dom lite o nu sitter dom nog som i berget. Vetni, ja måste bara få säga att de finns ingen bättre känsla än när solen skiner, vägen är torr, bilen nytvättad o fixad inför sesongen! Alla problem försvinner för en stund, vill bara köra köra köra:) Tyvärr så ble de så mörkt nu innan ja hann hem ( o hade såklart inte min kamera med till mamma ), så ja har ingen bild på min fina bil, men ja ska ta en imoron så får ni se :) Så invigde ja min vårrock för denna sesong, kändes nog fint när ja satte den på ida före ja for iväg.


Denna köpte jag på Zara i Edinburgh för några år sedan, vårig och fin!

Sådär annars så ha de vari en kiva dag idag, fick sova länge med älsklingen (fast han steg upp redan typ 08.30) fick en 3:a för min webbsida (den som ja kämpade som fan med här tidigare föratt orka laga den klar) o så va vi på kaffe med C.

Imoron ska ja städa, om inte vädret är alltför fint, då måste ja nog vara ute. Kanske man sku fara någonstans o grejja med bilen lite.. Ska se om ja far till skolan imoron, har bara typ 20 min lektion imoron, tentutgivning, som man endast skall vara på om man har en känsla av att man är underkänd, vilket jag nog inte tror att ja är men.. De känns så onödigt att börja köra till Ekenäs o tillbaka föratt få ut ett prov.. Det tar endå ½ att köra enkelresa.. Nåja, ska isåfall vara där 10.15, så ja ska nu se hur ja orkar imoron.

Men nu ska ja fara o duscha, lägga några öl i kylen åt R o bara chilla. Lägger upp bilder på bilen imoron. Hon är annars blind för tillfället. Tidigare har endast ena framlyktan varit mörk, men nu fungerar endast ena parkeringsljuset och helljuset. Uups. Nå, måste tala med R om han kan fixa den till mig här någon dag.

Hörs imoron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0