Onsdag

Godkväll! Nu ska ja uppdatera allt det jag inte gjort tidigare, som jag lovat.


Min pärla med kesäkumit. Ja kan nog säga att hon va bra myky renare på söndan..

Lite tavara som ja köpt me C när vi va på stan:




Lite småpyssel, man kan laga sina egan örhängen. Orkade inte korrigera bilden :P


Lite grejjer till naglarna


Och två skylat från PlazaCenter. Den större för 5€ och den lilla för 3€.

Sen när ja kom hem ida, före ja for ti jobbet, så hade ja fått en lapp av postgubben, var det stod att ja har "ett stort brev" som väntar på mig på posten. Vad kan det vara?


Mina nya skor :D o dom sku ha lägre klack än de ja köpte tidigare? Men dom känns skönare under foten, fast dom har högre klack.

Men nu ska ja eta lite karkki o sen börja fara o sova. Imoron ska ja troligen laga mina naglar, kanske paren örhängen, ta ett bad och bara njuta att lite alone-time.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0