Okej..

Nu känns allti liiite bättre.. C är påväg hit nu, vi ska fixa råttona inför helgen. Så en lite mer negativ sak (sällan) är att ja inte kommer kunna fara på jobb imoron heller. Har fortfarande feber och läkaren sa till mig igår att ja inte ska gå på jobb på Lördan om jag ennu har feber idag, och sjukintyget är från 22.3-24.3 så ja ska alltså vara hemma imoron och på Söndan. Tur så då är R hemma iallafall. Hoppas bara att ja inte är helt kaputt under helgen såatt vi hinner mysa lite innann har far iväg på Måndag morgon.

Fick plötsligt lite mer energi och städade upp lite här, hann lägga upp en tavla/hängare som ja köpte från Cittari i Borgå, men sen tog mina krafter slut och jag sjönk ihop på soffan. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0