Ledig dag!

Godmorgon bloggen!

Tyckte nog endå sen igår att tenten gått ganska bra, så ja gjorde beslutet att inte fara dit imorse. Hoppas att jag gjorde rätt beslut. Men så vaknade jag av att någon ringde mig 08.42 *suck* och jag har varit vaken sen dess. Kunde inte somna om, men vet ej heller vem det var som ringde, var så trött då, så ja svarade inte. Ska ringa upp snart och kolla vem det var. Personen i fråga hade lämnat ett meddelande i min svarare, men den fungerar inte, måste ändra lösenord. Försökte göra det men det fungerade inte :/ nå, kanske att de inte är någon nöd med det, ska endå ringa upp här snart så.

Vet inte riktigt va ja ska göra idag. R ska snart fara till Karis o söka någå papper av sin bror, men han sku komma hem via innan han far på jobb kl 14. Hade egentligen planerat att ja sku moppa golvet o möblera om lite här idag, men ja får nu se om ja orkar. Har egentligen ingen lust, men vet nu inte direkt någå annat va ja ska göra. Måste slå en signal till C snart o höra va hon ska göra idag.

Solen skiner inte ens idag :( kakkablä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0