Jag dör.

Jag skall nu meddela er om att om jag inte överlever denna dag, så vill jag ha en gravsten med neonfärger som blinkar som en Las Vegas skylt. Näe, skämta.

Vet inte riktigt hur ja känner mig idag. Har inte feber, är inte så ûbertrött, men min kropp är som den sku ha luggi i sement och stelnat. iallafall min nacke. Men ja ska ta o eta lite morgonmål nu, sen kolla om tobaken alls smakar idag, och sen se om jag är vid liv. ja ha ju sagt att ja inte tycker om att vara sjuk! Ja blir som en 3-åring, någon måste hålla om mig och krama mig, för jag tror att jag ska dö varje gång ja är lite sjuk. Helt barnsligt, men sån är jag! Men nu ska ja si om dendär tobaken sku smaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0