Gudars..

Ibland börjar man nog fundera vad det rör sig i huvudet på vissa människor.. Hur kan man vara så fruktansvärt störade? Rösten redan ger mig nippor! Har nästan lust att stiga upp och slå henne på truten för tillfället..

"Hej jag heter *****, o ja e hyperaktiv tekopyhä!" Blöh, känner mig nästan som en emo här snart.. Nåja, snart blir de mat, kanske ja blir piggare då. Ska fara via butiken o köpa någå smått o gott till efterrätt o eventuellt en svallertiding föratt fördriva tiden med. Matrasterna känns väldigt långa nuförtiden, när man bara sku vila att skoldagen sku vara över. Men jaja, må int ja överleva. Sen på jobb 16.45. Kommer att vara måttligt med folk idag säkert.. Igår stod vi 13 minuter i kassakön i Masa. 13min!! Folk tror att dom ska svälta föratt butiken e stängd en dag.

Gud va ja e negativ idag.

Kommentarer
Postat av: Ia

Ja alltså va e de me människor??? Som om man sku dööö för att det e två dagar ledigt! Och varför blir dom alla helt hjärndöda å bara springer av å an åt fel håll i gångarna? Som om de sku va krig eller någå....! All styrka åt dej som ska jobba bland dom! =D Kramis!

2010-04-01 @ 13:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0