Gäsp

Är otroligt trött. Kan bero på min(a) sömnlös(a) nätter denna vecka, fast jag nog sov helt hyfsat inatt, men vaknade ganska många gånger. Men man blir nog van och nu känns det inte så himla tomt här hemma mer.

Dagens program har varit ganska chill, steg upp redan lite före 9 (när ja sku vara i skolan typ 10.30) och duschade och lagade mig. Satte på mina nya jeans, nya jumppern och rocken så kände mig på top! Kom till skolan och for på "morgonmål" till matilda med Linda och satt där i morgonsolen och snackade skit. Ytterst trevligt:) Så for vi tillbaka till skolan och eta lunch föratt sen ha 2 totalt meningslösa bokföringstimmar. Men vi överlevde (just och just). Kollade på lite kusliga trailers med Ida och hade allmänt sug efter tobak. Sen iväg till Pojo såatt kottarna flög, sprang in böt kläder på 0,3 sekunder slängde i mig en yoghurt, stressrökte en tobak och sen iväg på jobb. Blir troligen samma stress imoron med, men kanske man slipper lite tidigare då..

O int har ja någå bilder för er idag heller, gud va tråkigt. Men efter helgen kommer det garanterat bilder, har inte tid att ta några nu, men jobbet och allt.

Men nu ska ja kolla Street Customs till slut, gå och röka ( 3dje tobaken sen ja kom hem 21.30, uups ) och sen krypa ner under täcket.

JackRussel out.

Kommentarer
Postat av: C

Jag tänker på dej varje dag när du har tunga dar, hoppas du märker det! <3 Imårån får vi vårt utemöblemang o så ska jag o handla inför vår lilla barbeque på lörda. Nåt speciellt du vill ha så får du gäärna säta iväg ett viesti! Men grilltassar, nypotatis o Rekorderlig blir det iaf! ;)



Ha de bra imårån <3 O tänk på mej inatt.. De händer obehagliga grejjer här ute :(

2010-04-28 @ 22:52:25
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0