Burana..

Skall snabbt bara berätta lite om min dag. Sov knappt något alls inatt *suck* delvis föratt det är typ min första natt ensam i denna lägenhet och delvis föratt jag och syster kollade ju en lite kuslig film igår så.. Men p.g.a lååång matrast så for jag, Linda o Nillan till Seppälä, o jag hittade massor! B.la ett par nya jeans ,yey, och en läderrock för 35€, dubbleyay. Har varit ganska busy idag, så har inte haft tid att ta bilder på kläderna men ni kommer nog att få se dem förr eller senare. Men nu börjar min huvudvärk ge sig lite, så ja ska börja krypa ner under täcket. Hoppeligen blir denna natt mer fylld av sömn än den förra! Annars blir jag förbannad fö ja ska till skolan och på jobb imoron, så ja kan inte vara trött!

Jo, nu kallar sängen. Kan det inte vara Fredag nu redan?

Oj gudars, kanske du sku sluta blanda in alla i denna soppa då om du tycker att dom inte skall lägga sig i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0