Buhuhu :´(

Kännde mig bra imorse, så ja steg upp o for till skolan. Hann vara där ca 30 min så slog det som en blixt från klar himmel en sån jävla huvudvärk o trötthet. Jag tog en burana. Men det hjälpte inte, så ja for till skolhälsovårdaren.. Joo, du har 37,9 graders feber. Tack så satan. Så ja for hem o ringde till chefen och till jobbläkaren, som jag just kom hem ifrån. Någån jäkla virusflunssa nu igen då. Febern bollar som en förbannad studsboll. När jag startade hemmifrån mot läkaren hade jag 36,0 grader, och nu mittiallt sköt den iväg till 37,5. de e väl inte så kondtigt att man mittiallt tror att man ska dö när kroppstemperaturen stiger 1,5 grader på vadå, 10 minuter? Jäkla kakkablä. Så läkaren menade nu på att ja ska ligga under täcket i 3 dagar.. Och grejjen är den att ja itne ens känner mig sjuk emellan. Endast då när febern rasar iväg sådär så tror ja att ja ska dö, men annars känner jag mig helt ok, så hur i helsike ska ja klara av att ligga under täcket nu då i 3 dagar? Koller få någå fel, och tydligen så samma sekund som jag går ut genom dörren som bestämmer sig min kropp föratt öka graderna till feber. Jävla spya.. o R e dessutom inte ens hemma idag, han böt till kvällsskift igår, så han har just fari på jobb. Döda min nu..

Men ja köpte en karkkipåse o en skvallertidning, o så ska ja kolla på Sveriges värsta bilförare, av någon kontig orsak känner man sig som den ultimata bilföraren på jorden när man ser på det programmet. Undrar just hur dessa människor har fått sina körkort? Inte på Trexo iallafall, de kan ja garantera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0