Änka på filmkväll

Godkväll. Jag är tillbaka!

Började dagen med att duscha, äta o sen iväg till skolan. Efter det på kaffe med C & C och sen på film till systern! Vi kollade filmen The Fourth Kind, ganska creepy nog, med tanke på att jag sover ensam nu.. Har gjort det typ 1 gång sen vi flyttade hit, kommer inte ens ihåg varför, men R var någonstans, så då sov jag ensam här. Men, nu ska de väl gå.

Den som vill ha sig en tankeställare så skall definitivt se denna film. Den har verkligt material som inte visats någonstans förut. Den handlar om en psykolog som utreder varför invånarna i en lite by i Alaska ser konstiga saker om nätterna, men den får en ganska kuslig twist i slutet. Fast den handlar om Ufo kidnappningar, så ser man ganska lite av det. det handlar mest om hennes mentalitet som kan ifrågasättas. det är en svår film att förklara, man måste nästan se den. Men faktiskt bra var den. Och med tanken på att all material som ses i filmen är infilmat 2000 så.. Men den som tycker om psykologisk skräck skall absolut se denna film. Tummen upp får den av mig iallafall!


Så har jag ennu en sak på hjärtat.
Lilla du kan ju fråga dig själv vem det är som startat all denna drama? Och du tycker att vi fryser ut dig, men snälla lilla vän, du har ju inte själv heller direkt försökt umgås med oss, du har helt klart valt att undvika oss. Grejjen är ju den att alla begår misstag, det är inget nytt, och som du själv tyckte att folk skall växa upp, så kanske du borde prova på att växa upp och ta ansvar för det du gör och inte skylla dina misstag på andra. Det är sidu lilla vän inte så moget att hålla på så. Så om du tycker att vi är barnsliga så kanske du borde ta dig en andra titt i spegeln och tänka pånytt. Du har förorsakat mycket skada för många så det är nog inte din tur att vara kaxig mot oss, du skall nog ligga ganska lågt nu, för ditt äget bästa.

Nu ska ja fara o röka o sen o sova! Måste upp tidigt imoron. Hoppas att ingen uggla kommer och hooar utanför mitt fönster, då blir ja rädd (syster förstår)

Natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0