14.51

Goddag. Kom hem för en stuns sen och har nu städa upp här lite och diskat! Ringde till R o han sa att han var påväg hem redan <3 hinner kanske se honom före ja far på mitt längsta arbetspass någonsin!

Betalade just elräkningen, o min nettipankki ha ändra helt! Allt ser helt annorlunda ut än vad man är van med, men det var ganska bra för där stod typ alla IBAN nummrona och sånt, så de e ganska bra så slipper man springa till banken helatiden! Jag som spinger dit så ofta..

Dagen har varit priima hittills! Hoppas bara att det håller i sig. Vad ska man hitta på idag? Kanske köpa hem lite gott och bara njuta av älsklingens sällskap:) Måste fara lite tidigare till jobbet såatt ja hinner handla chips och dipp inför morgondagen + lite cider, glömde helt bort att ja bara har 2 burkar kvar i kylen. Hoppas bara att de inte e mycket folk idag, vilket det nog troligen kommer att vara. Jag kan inte förstå dom som lämnar allt till sista dagen. Jamena jo, om du har någå smått som du ha glömt så fine, men dom som kommer och handlar för hela veckan på en gång? + att tack vare strejken så har vi ganska lite saker i butiken just nu, i synnerhet köttdisken gapar tomt, men det är nog på kommande, hoppas vi iallafall.

Men nu ska ja snart börja laga lite mat o sen börja söka mig till jobbet.

Update senare, och jag inte blivit nertramppad av en massa hysteriska kunder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0